Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tillskott i garderoben

Publicerad 2017-07-25 09:00:00 i Materiella ting, På min kropp,

Igår hämtade jag ut ett paket från Zara där det jag visade häromdagen till Espen fanns. Men beställde även lite småsaker till mig själv! Ett par gula skor som jag sett cirkulera på bloggar. Sriwanna var så fin i sina. Sen köpte jag ett coolt skärp, en sjal och en gul långärmad t-shirt. Fått en grej för gult men vet inte än om jag är så bekväm i det haha. Vill inte se för höstig ut så ska se vad jag kan göra för att se lite sommarfräsch ut😉 


Ser det som en födelsedagspresent till mig själv då jag fyller år idag!💃🏽🎈🎁

Kommentarer

Postat av: Days by Johanna

Publicerad 2017-07-25 20:50:27

jätte snygga och grattis på födelsedagen

Svar: Tack ska du ha!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela