Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Tankar om golv

Publicerad 2017-07-04 07:55:56 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Vi kommer att ha fiskbensparkett på nästan hela nedervåningen i lägenheten. Just nu är den väldigt gul och det är fläckar från mattor osv som det blir med åren. 

Vi har bestämt oss för att få golvet lite mörkare som på bilden ovan. Visst är det fint? Golvena ska slipas och fixas nästan in under sista. Som allt annat haha. Herregud undrar om vi kan bo där när vi inte har nåt hus längre😂 


Som jag förstått det som så vill ni hänga med på renoveringsresan? Ska försöka uppdatera lite om det! Och om det är nåt annat som ni vill se närmre på så är det bara att kommentera här😘 


Kramis på er och hoppas att er tisdag blir fin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela