Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Taco night

Publicerad 2017-07-12 23:34:19 i Livet, Mat är gött,

Denna kväll blev vi bortbjudna till Lars och Linnea på tacos. Himla gottigt! Hett tips som dem brukar köra är att man blandar finhackade jordgubbar med fetaost och mosar samman. Gott i tacosen och att dippa nachos i👌🏽 


Haha jag då, sötsakstjejen, börjar sniffa som en jäkla hund mitt i middagen. (Vi satt en bit från köket i deras matsal). Och frågar om dem bakat kladdkaka eller nåt? "Hur fan känner du det?" Frågade dem. Alla sniffade och kände bara tacos och för mig var det dom om kladdkakan stod på bordet haha. Sugen eller?? Och vet ni vad? Dem hade lagt Noblesse PÅ kladdkakan. Dog fikadöden... En nöjd Lisa gick därifrån kan jag säga! Lite synd att Espen blivit sjukt rädd för hundar det senaste dock... Han vågade typ inte vara på golvet nån gång även om deras golden är världens lugnaste och snällaste hund. 

Tack snälla ni för en fin kväll! Nu hoppas vi att lilla plutten som var beräknad idag kommer ut snart så att vi får lära känna dig!🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela