Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Sichuan chicken kung pao

Publicerad 2017-07-18 08:00:00 i Livet, Mat är gött,

God morgon people!

Inatt har Espen sovit hos mormor och morfar för jag ska till frissan nu på förmiddagen och då tyckte dem det var lila bra att han sov där. Och helt ärligt så var det lite skönt under dagen för han vaknade 4 igår... Och jag var helt död. 

Lämnade av honom efter en massa pussar och kramar och åkte direkt hem till sängen och sov i några timmar. Så galet skönt. Nu känner jag mig som en människa igen! 

Igår kväll lagade Sebbe, och lite jag, maten! Det blev detta receptet här nedan. 

Sichuan chicken kung pao

Det var verkligen supergott men det blev liiite mycket chiliflakes i haha. Shit alltså. Började typ gråta... Fick hämta mjölkpaketet och Billingeosten. Då gick det bättre😉


Men inte alls svårt och väldigt gott annars! När vi gör detta nästa gång och Espen ska ha så skippr vi chilin helt tror jag. 

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2017-07-18 11:26:55

Du är så duktig på foto och redigering. Bilderna är så fina!

Svar: Men åh tack Amanda! Vad glad jag blir!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Sriwanna Salomonsson

Publicerad 2017-07-20 12:16:05

Men gu så gott det såg ut :-) mumma!

Svar: Ja men verkligen!! :)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela