Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Pad thai med fina vänner

Publicerad 2017-07-07 08:32:07 i Livet, Mat är gött,

Igår var vi bjudna hem till Lars och Linnea på pad thai! Riktigt mysigt, lugnt och skönt. Perfekt torsdagskväll helt enkelt. Vi åt som sagt pad thai och åt jordgubbar, glass och chokladsås till efterrätt. Yum! 


Vi tog även en lite promenad till vår lägenhet och visade våra vänner den. 

Visst tog Lars fina bilder?? Lägger upp ett till inlägg med mina bilder senare. Ville inte blanda dem då mina inte är lika snygga;) 

Glöm inte trycka på hjärtat om du gillar inlägget❤️

Foto: Lars Toll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela