Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Nybryggd flädersaft

Publicerad 2017-07-03 14:47:21 i Mat är gött, Sötsaker,

I fredags började jag göra min alldeles första flädersaft! En kompis la upp på instagram att hon gjorde det och Sebastian sa då att han hade en massa fläderblommor över på jobbet. Så ja, jag var tvungen att testa! Och det var ju inte svårt alls! Idag smakade jag på den för första gången då den stod och drog sig till idag. Och den blev så himla god😍 tre flaskor blev det. Funderar på att ta med en flaska till jobbet sen och bjuda på. 


Receptet tog jag från länken nedan!

Recept på flädersaft

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela