Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

In my new t-shirt

Publicerad 2017-07-31 12:54:00 i Materiella ting, På min kropp,

inlägget innehåller annonslänkar.
Wohooo ett paket från Nelly.com hade trillat ner i brevlådan här hemma! I det fanns bl a denna fina t-shirt från Levi's. Så sjukt skön alltså. Var tvungen att ta på den med en gång! 
 
Nu ska jag slänga i mig min lunch innan Espen vaknar här hemma. Havregrynsgröt med banan och kanel samt ett kokt ägg. Blir inte så mycket lyxigare än så idag ;) Men ikväll ska jag testa ett nytt recpept på en sommarsallad. Men den får ni recept på imorgon! 
 
Glöm inte att trycka på det lilla hjärtat om ni gillar inlägget<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela