Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Godmorgon torsdag!

Publicerad 2017-07-06 08:38:14 i Frukost, Livet,

Hej på er fina ni! 


Idag var jag lika trött när jag vaknade som igår haha. Helt sjukt. Men vi tar nya tag idag! 

Har lite grejer att göra idag. Ska nog åka till min bror och hans nya hus och titta lite idag. Ska bli kul att se! Sen ikväll ska vi äta med Lars och Linnea. Ska bli jättemysigt! Får passa på nu då deras bebis kan titta ut när som helst😍 tänk att det snart kommer en liten pluttis. Så mysigt!

Och ber om ursäkt för lite oinspirerande inlägg det senaste.. Inte för att jag är beroende av att ha läsare eller tjänar pengar på det eller så men det är några stycken härinne så liiiite press får man allt på sig. Men ja, har bara känt mig galet trött det senaste och så har jag inte gjort nåt vidare speciellt i veckan som känns roligt att lägga upp liksom. 

Med det sagt önskar jag dig som läser en riktigt fin torsdag! Snart är det helg och då ska jag till Ylva i Göteborg på sleepover! Ska bli sååå kul! Hon ska även få sin examenspresent då. Så det blir lite överraskning vad det är på lördag😘👌🏽

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela