Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Godmorgon onsdag

Publicerad 2017-07-26 08:57:30 i Livet,

Godmorgon på er!


Hoppas ni hade en bra tisdag för det hade jag! Igår fyllde ju jag 24 år. Gjorde alla vanliga saker under dagen som att tvätta, städa, vacciners Espen på Bvc och handla osv. Efter detta kom mamma till Skövde pch grattade lilla mig. Hon kom med blommor och presenter 😍 av mamma pch pappa fick jag denna underbara vad från Ernst som jag önskade mig! Så sjukt fin alltså!! Och så fick jag så fina kökshanddukar som jag sneglade på när jag var på kusten senast hihi. En såndär perfekt grön färg. Tack mamma pch pappa!!❤️

Mer bilder från min födelsedag kommer senare! Fick en helt galen present av Sebastian. Stay tuned!

PS. Glöm inte att trycka på det lilla hjärtat om ni gillar i lägget🌸

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-07-26 11:38:09

Grattis i efterskott! ☺️ så fin vas!!

Svar: Tack Emelie! 😃 Javisst är den😍
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Frida G Svensson

Publicerad 2017-07-26 14:06:22

Underbara bilder! vad duktig du är! Den vasen från Ernst är HÖGT upp på min önskelista!

Svar: Men tack snälla Frida!! Ja blev överlycklig när jag fick den😍
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela