Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

God morgon måndag!

Publicerad 2017-07-03 06:10:06 i Livet, Renovering,

Ingen ångest alls när man somnade 01.00 och väcktes 01.30 av en ledsen liten hehe. Bar över honom till vår säng och så skulle han såklart vakna med pappa 04.25 Hehehe. Kuuuuuuul. Har typ ont i kroppen för att jag sovit så lite. Är hungrig men har ingen matlust alls. Nej usch... Som tur är så är Espen jättekelig och lugn så det är inte jobbigt på så vis. Har verkligen haft så svårt att sova det senaste... Och så ligger man i sängen och vrider och vänder och räknar timmarna tills att man kommer gå upp. En ond cirkel verkligen. Sa till Sebbe igår att iallafall jag kommer försöka vara lite tv-fri nu på kvällarna och varva ner hjärnan lite. Bara vara, ta en promenad eller läsa en bok typ. Och det ville han också! Plus att vi ska köra vår "nyttiga" diet i veckan till kvällsmat haha. Frukost till middag! Så gott! Fil och smörgås. 


Nu ligger jag och Espen i soffan och kollar på Bolibompa iallafall och har det mysigt. Ska försöka peta i mig lite gröt eller nåt för vi ska träffa målaren klockan 8 i lägenheten och välja färg till hela kåken. Han ska nämligen börja måla idag typ eller imorgon. Sedan vid 9 kommer Anders som är vår VVS-kille oh Matthias som fixar allt golv samt kakel och klinkers. Nu jäklar kör vi renovering så det står härliga till!!🍾🍾🍾 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela