Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Glass-paus

Publicerad 2017-07-15 14:46:40 i Livet,

Igår var jag och Espen hos mina föräldrar i några timmar. Vi åt lunch och fikade på glass i stora lass. Espen skulle bara vara med morfar och vattna blommor med honom samt sitta i hans knä och äta glass. Vi tog fram en stor balja och fyllde den med varmt vatten också. Han är ju ingen storbadare men att kasta i och ut vattenkannor, det var skoj det;) Var mysigt att hänga med mami och papi lite❤️


Innan hade jag varit på ansiktsbehandling också som var riktigt skönt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela