Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Fresh hair

Publicerad 2017-07-19 13:38:00 i Skönhet,

Igår vad jag hos älskade Agnes och fixade barret. Behövde verklign klippa mig... Hon tog bort ett par cm och la i några slingor för att få lite sommar-feeling. Jag är lika nöjd som vanligt när jag går till Agnes. Så duktig och go verkligen! Visst blev det fint?
 
Haha är det bara jag som sitter och sniffar mig själv i håret när jag klippt mig. Schampot och alla produkter luktar ju helt jäkla gudomligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela