Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En födelsedagsmiddag

Publicerad 2017-07-26 17:00:00 i Livet,

 

Igår åt vi löjromstoast och drack champagne på min dag såklart. Älskar ju det alltså! Hade en så mysig dag och kväll igår. Kommer jag leva på länge! Vi trodde att Espen skulle somna tidigt men han ville också äta löjrom, créme fraiche och bröd😉 Efter maten tog vi en promenad med vagnen och då somnade han sött. 

 
Och vad fick jag i födelsedagspresent av Sebastian och Espen då? Först öppnade jag det stora paketet pch där i låg världens finaste weekend bag. Helt underbar! Och sen fanns det ett kuvert också sa Sebbe... Lät som att det "bara" var ett grattiskort först. Men när jag öppnade stod det....
 
"Grattis på 24-årsdagen Lisa! Tänkte att du får använda din present direkt, den 15e september flyger vi till Italien för en weekend i Gardasjön. Vi älskar dig massor! Sebastian & Espen❤️"
 
Hur jäkla sjuk present?!?!? Jag blev väääääldigt glad iallafall😭❤️
 
Vi har pratat så länge om att vi vill till Italien och nu ska vi dit!! Äta massa gott och bara vara, han och jag. Så romantiskt!
 
PS glöm inte att klicka på det lilla hjärtat om ni gillar inlägget🌸
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela