Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Burgers 'n' friends

Publicerad 2017-07-22 12:11:20 i Livet, Mat är gött,

God förmiddag! 


Helt sjukt alltså men Espen Och jag vaknade strax efter 9 idag?! Haha trodde kl var 7 när jag skulle kolla klockan. Så gött!

Det blev lite sent för oss alla igår eftersom vi hade finbesök från Vara! Emma och Emil kom hit och åt burgare och äppelpaj. Riktigt mysigt! 

Status just nu: Jag har sprungit omkring och tvättat, strukit, plocka och diskat för om några timmar ska vi till Skara och se på barnteater jag och Espen😍 ska bli spännande och se om han ens vill sitta och kolla haha. Och efter det ska vi mysa med Julia och ikväll blir det middag hos familjen Larsson/Murati. Vi sover i Skara så det är därför jag städat ordning hemma idag. Så kan man bara ha det gött imorgon söndag liksom. Smart va;)

Nej om man kanske skulle ta en dusch och skölja av all städsvett hehe...

Glöm inte att trycka på hjärtat om ni gillar inlägget❤️ och ha en underbar lördag allesammans!

Kommentarer

Postat av: Hemma Hos Felicia

Publicerad 2017-07-24 20:18:48

vilken härlig kväll, burgare är alltid så himla gott! Kan det bli fel? :)

Svar: Ja men det är ju ett säkert kort alltså!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Linda

Publicerad 2017-08-16 12:34:31

Vilka superfina tabletter, art har du köp dom?

Svar: Tack snälla! Dem är av märket Artwood och är inköpta på a-möbler i Skövde. Men tror typ Newport borde ha!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Linda

Publicerad 2017-08-17 09:34:19

Tusen tack för snabbt svar :)

Svar: Såklart!:)
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela