Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-07-18 18:25:15

Lite som jag och mitt vinglas varenda jäkla sommarkväll 😂

Svar: Haha fan glömde skriva med mitt vinglas också😂 men du har semester så du får faktiskt dricka vin varje kväll💁🏽
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Anna - Fotograf & Rovfågeltränare

Publicerad 2017-07-18 19:54:31

Haha, jag är precis likadan! Jag är en sån som inte köper hem sötsaker för jag SKA INTE äta sötsaker. Sen står jag där och gör en kladdkaka istället...

Svar: Hahaha exakt så är jag med!! Eller typ en chokladbollssmet som försvinner på en kväll... Nu har jag ont i halsen och ska ha mens så tyckte jag förtjänade ett paket glass, en ask noblesse och en marabou hehe
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela