Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Méditerranéen Scent

Publicerad 2017-01-29 17:42:07 i Skönhet, Veckans tips,

Inlägget innehåller adlinks.
Ibland kan jag tycka att det blir för mycket att ha på sig parfym. Då passar det så bra med en duschtvål, eller skrubb(adlink) i detta fall, om man vill dofta gott men inte FÖR gott. Jag har använt denna doft sedan i somras och jag älskar den! Fick påfyllning på julafton och även denna doft i body lotion(adlink). Så prisvärda och snygga produkter! & Other Stories har även en fetare kräm till kroppen som dem kallar "Body Soufflé". Tips till dig som har torrare hy, kanske nu under vintern t ex. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela