Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Min farfars skrivbord

Publicerad 2017-02-28 13:03:00 i Vårt hem,

Som jag tycker om detta skrivbordet! Fick den av min farmor när hon flyttade från sin gård efter att min farfar gått bort. Haft det i mååånga år nu. Möblerade om lite på det och städade bort en massa onödigt som har en förmåga att hamna på bord runtom i huset. Blomman stod från början i fönstret men dess blad fick inte den frihet den förtjänade så bytte plats och satte en annan i fönstret. SÅ nöjd med krukan till den alltså. BLir en mycket varmare känsla med naturliga material hemma.
Tavlan med svart ram stod egentligen i Espens rum men den fick också byta plats. Gillar verkligen den ljusblå tavlan. Vill egentligen ha den i ett kök men vi har inga direkta väggar att ha den på i vårt kök då det är skåp överallt.. Riktigt fynd från IKEA för något år sedan kostade typ en hundring tror jag. 
 
Vad tycks?

Kommentarer

Postat av: GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen

Publicerad 2017-02-28 17:50:01

Jättefint ju! :)

sv: De är verkligen supergoda :)

Svar: Tack så mycket!:)
Lisa Jungqvist Larsson - Mat, bak och livets goda!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela