Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Myshörnan

Publicerad 2017-12-12 16:36:32 i Livet,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Godkväll!

Så härlig dag med kusinhäng för barnen och så har Espen träffat både farmor och mormor en sväng idag. Det tyckte han om! Nu har vi fikat lite framför brasan där vi inrett en liten myshörna med fåtöljer osv. Vad tycks?

Okej om du är kille kan du sluta läsa för det blir gyn-grejer här😅
Som typ alla vet här som läst ett tag så har jag ju problem med min jäkla mage. Det senaste har jag även fått en sådan mensvärk att jag nästan svimmat. Känns så otryggt när man har ett barn att ta hand om. Var på stan senast och fick panik och kom hem med nöd och näppe. Då fick Jennifer och Malin hämta Espen och ta hand om honom. Så snällt! Men iallafall ringde jag gyn och gjorde en egenremiss. Och ikväll har jag tid där. Varit hos gyn efter förlossningen osv men shiiiiiit vilken ångest jag har över det?! Så nervös. Är inte sugen på att slänga upp benen och känna mig så utsatt idag hehe. Kommer säkert gå jättebra när jag väl är där men just nu känns det sjukt jobbigt....

Wish me luck!

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-12-12 21:33:29

Skickar ett lycka till & en kram!

Svar: Åh tack❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela