Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ljuvliga doftljus

Publicerad 2017-12-08 09:30:53 i Livet, Materiella ting, Vårt hem,

(null)

(null)Det är ju så härligt med doftljus. Inte sådana där som sticker i näsan men dem som är lite lagom. Brukar köra med yankee candle oftast. Men har nyligen fått upp ögonen för dessa. Har en som heter Sovmorgon men den börjar ta slut. Så skulle egentligen köpa en till likadan. Men den var ju slut såklart... Men testade denna som heter Morgondis. Luktar lite mer och mustigare men så gott!!

Vad ska ni göra idag då? Mellan 11 och 13 ska vi få våra fåtöljer vi beställde i början av veckan😍 gick så fort! Ska bli så mysigt att ha nåt att sitta i framför brasan och slippa sitta på golvet. Och så måste jag till Mediamarkt och köpa fler glödlampor. Har ett samarbete på gång med en väldigt rolig produkt nämligen. Men mer om det om nån vecka!
Har förövrigt sovit sjukt dåligt och låg vaken mellan 3 och 5 imorse då det kliade i halsen och saliven forsade. Svalde och svalde tills jag mådde illa. Får kanske fixa nån hostmedicin till inatt. Så irriterande sjukgrej. 

- Blir så glad när ni trycker på det lilla hjärtat<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela