Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Fingerfärg

Publicerad 2017-12-11 17:03:42 i Espen 1-2 år, Livet,

(null)

(null)

(null)
God kväll i stugorna!

Både jag och Espen är nybadade då vi suttit med fingerfärg upp över öronen bokstavligen. Fick tömma vattnet i badkaret två gånger😂 men roligt hade vi! Espen tyckte det var himla roligt kladda på. Vi gjorde lite allt möjligt och målade t.o.m med fötterna. Nu har vi julklappar att ge bort till alla familjemedlemmar😅👌🏽

Annars singlar snön ner här i Skövde. Vi var på Elins innan lunch och lämnade tillbaka ölglas som det var tanken att Sebbe skulle gå i julklapp. Gick förbi likadana i en affär i helgen och frågade om han tyckte dem var snygga. "Nej fyfan!" Säger han då.  (Dem var för stora) Sedan kom jag ledsen fram till honom... "Men du pekade ju på dem på nätet:(". Hehe ojdå! Men lämnade tillbaka dem så får vi väl se om jag hittar andra ölglas eller om han får en fingermålad teckning istället. Kanske på ett uppfällt långfinger hehehe. 

Puss å kram skumbanan! 

- Blir ju alltid lika glad när ni trycker på hjärtat<3 -

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela