Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Eucalyptus i kruka

Publicerad 2017-12-13 08:51:47 i Livet, Vårt hem,

God morgon kära läsare!

En snabb update angående besöket på gyn igår så gick det ju såklart jättebra och alla var supergulliga. Pheuw! Allt såg bra ut också förutom en eventuell urinvägsinfektion. Men det har man ju haft förut.  Och tack för den virtuella kramen Emelie.❤️
(null)
Espen har börjat med att hoppa ner från sängen mitt i natten och ska tända min sänglampa. Efter lite gnäll och stomp runt tolv inatt kröp han upp mellan oss igen. Så konstigt. Igår var klockan strax innan fyra. Kanske är nån fas han har! I vilket fall som helst väckte jag honom strax efter sju idag och sen dess har vi ätit frukost, tvättat och ser nu på lite Emil ✨ 
(null)
Vi ska till stan när affärerna öppnar för att köpa grejer att slå in julklapparna med. Var hos Jennifer och Leona igår och dem hade uppe granen med inslagna julklappar under och det ser ju så mysigt ut! (null)
Och hur fint är det inte med eucalyptus i kruka?! Tänker alltid att jag ska köpa en när jag ser en men så har det inte blivit av. Men nu så! Tror man kan ta ut denna i vår sen då den tål 20 minus. Är helt in love med krukorna från Bergs Potter också. I vår och sommar ska jag köpa pelargoner och ha i sådana krukor. Mmm vad fint!

Hoppas ni får en kanondag idag❤️ Happy thoughts! Och just det, det är ju lucia idag!! Vi ska till kyrkan och försöka se på lite sång för att sedan äta middag ute med vänner!

- Blir ju så glad när ni trycker på det lilla hjärtat❤️ -

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2017-12-13 23:20:36

Åh vilken fin eucalyptus! Vart har du hittat den? 😊🌿

Svar: Den har jag införskaffat mig på Bellas Blommor i Skövde☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela