Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En magisk bukett

Publicerad 2017-12-05 18:00:52 i Blomster, Livet,

I samarbete med Bellas Blommor. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Alltså man blir ju helt glad i själen när man får ha sådana här vackra blommor hemma. Älskar att den är vintrig men ändå ljus och krispig! Så himla fin! Tjejerna på Bellas Blommor är riktiga pärlor alltså🌸🌿 Testade att sätta blommorna i en kruka från Dbkd och set blev ju jättefint! Denna är grå/beige och så läcker. Väldigt nöjd med det köpet. 

Idag har jag kämpat mig genom dagen. Bihålorna gör så ont och huvudet dunkar. Men ändå har timmarna sprungit iväg. Har tvättat mycket, dammsugit och plockat och plockat och plockat. Ni med kids vet hur det är. Var en sväng på stan förut då jag tänkte att Espen skulle somna. Haha eh vad tänkte jag😅 han somnade ganska sent men så är det ibland! Vi hade det roligt iallafall när vi roddade med julklappar och dylikt. Han somnade till slut på vägen hem och då slängde jag i mig en panpizza. Muuuums! Förtjänade den idag. Och alla koppar kaffe. 

Nu står köttfärssåsen och puttrar på spisen till maken kommer hem. Ska duka osv strax. Och förresten ett hett tips till er nära Skövde. A-Möbler har 25% rabatt på alla Artwood-grejer. Tror det gäller imorgon också! Så fina grejer. Vi ska köpa fåtöljer hihi. 
Trevlig kväll på er som orkat läsa hela vägen ner😂❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela