Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

En dag på berget

Publicerad 2017-12-17 18:37:28 i Livet,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Såååå glad att vi åkte upp till berget idag. Vi kom dit runt halv två. Sebbe drog Espen i pulka med fårskinn ( tack Emma, Ylva och Julia för den) och jag tog ryggsäck med kokt korv, kaffe, bullar, yxa och tidningspapper samt skötväska. sedan begav vi oss ut i spåret i jakt på en grillstuga som var ledig. Och till slut hittade vi en! Kylan bet verkligen i kinderna men vi var alla väl klädda från topp till tå. Espen åt typ alla korvarna så jag är lite hungrig haha. Sen skötte jag elden som var svår då virket däruppe oftast är surt. Men till slut! 

Åh så härligt det är att vara ute! Love it! Ska nog bannemig åka upp igen under dagen med Espen i veckan. Så mysigt! 

Vad har ni gjort denna söndag??

- Blir såååå glad när ni trycker på det lilla hjärtat vet ni ju❤️-

Kommentarer

Postat av: Joanna-livet med Aspergers syndrom

Publicerad 2017-12-17 18:46:32

Så söt

Svar: Tack <3
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Matilda

Publicerad 2017-12-17 21:56:08

Låter ju super mysigt!

Svar: Ja verkligen så mysigt! Hoppas allt är väl med dig Matilda! Följer din resa och hejar på dig!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela