Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Dopdag för Ted

Publicerad 2017-12-04 16:55:05 i Livet,

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Igår var vi bjudna på Teds dop❤️ superfint och mysigt! Så skönt när dop blir så avslappnade med barnen som får vara med däruppe och hjälpa till och allt. Superbra präst och en tjusig kyrka. Espen fick också vara med på ett hörn. Förutom att han grävde ner händerna i byxorna så skötte han sig fint;) 

Efter ceremonin åkte vi in till Skövde där Lars och Linnea hade pyntat så fint i en lokal. Det bjöds på en rad olika matpajer och ett helt magiskt dessertbord. Ni som känner mig vet ju om mitt kakbehov😅 

Tack för att vi fick vara med på denna fina dag❤️

Kommentarer

Postat av: Ann Ahl

Publicerad 2017-12-04 17:09:41

Så fina bilder och Ted blev jätte glad att ni kom tror jag!
Fortsätt inspirera 👊

Svar: Vad bra att Ted blev glad då Ann😂❤️
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela