Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

2017 best nine on Instagram

Publicerad 2017-12-18 08:24:05 i Espen 1-2 år, Gomspalt, Livet,

Hittade en sida man kan plocka ut dem 9 mest gillade bilderna på instagram detta år hos Megs. Lite roligt! Bilder från vårt hem och en och annan selfie! Vill ni göra likadant kan ni kolla in här!
 
Året är ju snart slut. Om några dagar är det julafton, den 11 januari fyller Espen 2 år, den 22 januari ska han operera sig. Japp, vi fick kallelsen för några dagar sedan. Men det känns bra, det tycker både jag och Sebbe. Jobbigt att söva osv men nu vet vi lite mer vad som händer och hur ett barn reagerar efter en sådan operation. Så det är bara att blicka framåt! Vi är väldigt tacksamma över att datumet blev såpass snart efter hans födelsedag. Ju tidigare destå snabbare kan han komma igång med sitt tal osv. Håller tummarna för att slippa förkylnigar osv innan så att det blir av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela