Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Welcome to the jungle

Publicerad 2017-08-18 07:02:47 i Livet, Renovering, Vårt hem,

God morgon och happy friday!


Idag händer det något extra roligt men ändå lite sorgligt... Vi ska nämligen skriva klart alla papper och få betalt för huset på banken! Men först ska jag till huset och göra en energideklaration och sen kommer Espen och Sebbe och lämnar in bilen på service. Haha mycket bokat idag... Men det blir skoj! En lunch på stan kanske vi kan unna oss. 


Bjuder på en bild från Espens rum. Det fick tydligen bli en liten djungel enligt flyttgubbarna. Så mysigt!


Igår när jag körde in i Skövde från Skara kände jag verkligen hur mycket det var min stad. Trivs så sjukt bra där och saknar den bara på en dag. Vill gå där med vagnen på mina gator och gå ner på stan och handla mat där jag alltid handlar osv. Snaaaaaart!!

Tryck gärna på det lilla hjärtat om ni gillar inlägget❤️

Kommentarer

Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Publicerad 2017-08-18 10:57:22

Fin djungel :-)
Tack för tipset om förvaring!

Svar: Ja visst ser det trevligt ut!:) det var så lite så!
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela