Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Vårt nuvarande kök....

Publicerad 2017-08-05 08:31:47 i Renovering,

Haha japp här ska vi bo om mindre än två veckor ;)
Nästa vecka kommer förhoppningsvis golvet in i köket och sedan kommer köket! Innan det ska även ett elementet på sista bilden monteras ned då vi ska ha ett stort skåp på den väggen. Men enligt Anders, som är vår grymma vvs-kille, så var det inga problem. Visst är den fläktkåpan fin? Egentligen skulle vi ha kvar den men ville inte ha den mitt i rummet. Men eftersom den inte kan hänga vid väggen så fick vi välja bort den... Men den ska sparas iallafall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela