Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Två varianter av pizza och kusinhäng

Publicerad 2017-08-10 06:32:42 i Livet, Mat är gött,

Igår kväll åkte jag till Lidköping och åt typ världens godaste pizzor hos min kusin Elin. Hon gjorde en med champinjoner och tryffelolja pch en med rödbetor och getost. Ja ni hör ju vad smarrigt! Så gulligt att hon köpt födelsedagspresent också i form av två böcker och en nyckelring! Passade så perfekt verkligen! 


Efter all pizza slunkit ner satte vi oss i soffan och snackade en massa skit. Välbehövligt! 

----------------

Nu är det torsdag igen! Och vi fick inte vakna på ett skönt sätt hör hemma direkt om man jämnför med igår... Nej Espen vaknade först 3 och fick sova mellan oss. Sen vaknade han 4 igen och skulle prompt ur sängen. Pheuw alltså... Just idag har jag lite fullt upp med bygget, åka till en kompis i Varnhem samt få besök ikväll. Behövde verkligen sömnen kände jag mitt i allt kaos hör hemma. Imorgon fyller Sebbe år och då har vi faktiskt finfina planer. Espen ska sova hos mormor och morfar så jag får hålla ut till imorgon natt helt enkelt🤘🏽😅

Hopps att ni får vakna på ett lite mer mänskligt sätt kompisar!❤️

Kommentarer

Postat av: Joanna-Livet med psykisk ohälsa

Publicerad 2017-08-10 15:42:00

så gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela