Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Söndagsplanering

Publicerad 2017-08-06 10:41:36 i Livet, Renovering, Vårt hem,

God morgon allesammans!
 
Vi har intagit en stor frukost och tar det lugnt framför nyhetsmorgon. Igår var vi på ikea i Jönköping. Målet var att köpa en taklampa till Espens rum samt kika in en byrå till vår garderob. Vi hade först tänkt att köpa en Malm-byrå men det slutade med att vi nog ska beställa en Hemnes istället och byta ut knopparna. Men den bestöller vi nog hem tror jag. Vi kom hem med lampan och 4 stycken toalettborstar haha... 
Mina fina älsklingar igår på Knistad Herrgård.
Idag ska vi börja packa ner vårt hus i lådor. Känns så långt bort med flytt fastän det inte är det. Har sån fet ångest över att vi inte ens har ett hem att flytta in i när vi inte längre har vårt hus. Vi kommer vara tvungna att sova hos familj några nätter samt att vi sagt att vi åker på bilsemester i Sverige i några dagar för att fördriva tiden. Men som allt anant så löser det sig! (happy thoughts). Så ja vi måste verkligen planera flyttdagarna noga nu så att det flyter på bra. Espens rum står på schemat idag då han inte leker så jättemycket därinne nu. Önska oss lycka till!
 
Lite osammanhängade inlägg kanske men kollade på ett så vidrigt klipp från Pride i Stockholm när jag skrev detta. Vidriga nazister står och skriker en massa skit. Usch började gråta när jag såg det. Länge leve kärleken och allas lika värde och rätten till att älska vem man vill<3
 
Stor kram till alla denna söndag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela