Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Senaste nytt från renoveringen

Publicerad 2017-08-28 12:48:07 i Livet, Renovering, Vårt hem,

Hallå måndag och välkommen "hem" säger jag till mig själv! 


Igår vid lunch kom vi hem till Sebastians föräldrar igen där vi ska bo dennna vecka. Allt i lägenheten är ju försenat så nästa vecka ska vi bo hos Sebastian syster. Man känner sig så hemskt ivägen även fast man inte är det och det är så jobbigt... Vill bo i våra egna saker snart alltså och inte i en resväska😅 

Imorse var jag i lägenheten lite snabbt och tänkte visa lite nytt som hänt när vi varit borta. Kul va?!

Anledningen att jag var där tidigt imorse var att vår nya säng skulle levereras. Och jag älskar alla 210x200 cm av den😍 visst blev färgen fin mot väggfärgen?

Köket har anlänt, dock i fler delar än vad vi trodde... Men snickarna får jobba på för på onsdag kommer dem som gör bänkskivan och ska mäta den! 


Visst är det fint med pärlspont på insidan av skåpen?!

Även delarna till badrumsmodulen har anlänt! Jättenöjd med färgen på den! Tyvärr har det företaget med bänkskivorna som vår köksleverantör jobbar med gått i konkurs så är inte säker på hur det blir med just badrumsmodulen. Den beställde vi senare än köket nämligen... Ångeeeessssst hehe. 

Badrummet har fått upp nya väggar. Nu ska det på gipsskivor och sedan ska det kaklas osv! 

Elektrikern har satt upp nya underbara uttag på hela övervåningen som är lite mer "gammaldags". Passar ju så fint!

Hej hej utsidan av vår nya bostad! Det ni ser på bilden är den sidan vi ska bo på. Både under och övervåning då. Sen går det mer på djupet eller vad man ska säga där köket och matsalen är beläget! LÄNGTAAAAAR!


Pusha hjärtat om ni gillar inlägget! Då blir jag gladare än glad😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela