Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Före och efter målning av barnrum

Publicerad 2017-08-09 09:48:39 i Renovering,

Glömde att lägga in en förebild igår på Espens rum! Som sagt är jag galet nöjd! Tycker att golvet är så fint också i just detta rummet. Sen har vi i och för sig beställt en stor matta som kommer täcka nästan hela golvet hehe. Men den är jättegosig och heter Madison och är från Mio. Vi valde färgen "off white". Den är på rea nu så behöver du en supermjuk men inte för långhårig matta så rekommenderar jag den starkt! Finns i fler färger också.
 
Nu har jag intagit frukost och Espen leker med sina leksaker här hemma. Han sov till halv nio idag?! Skönt för honom då han hade någon slags nattskräck natten till igår....
Planer idag då? Jo det är regnigt och jäkligt i Skövde så då passar det ju alldeles utmärkt att börja denna flyttpackning på allvar. Idag ska jag försöka packa det mesta i köket nämligen. Espens rum är typ klart. Bara kläderna jag måste komma på hur jag ska packa då vi ska sova borta ett tag också. 
Ikväll ska jag även till min kusin som flyttat till Lidköping och käka och snacka skit! Ska bli riktigt kul!
 
VI hörs under dagen kompisar! Simma lugnt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela