Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ett målat barnrum

Publicerad 2017-08-08 09:45:04 i Renovering,

Jag är så sjukt nöjd med färgen i Espens kommande rum alltså!! Visst blev det fint?? Sen ska jag kanske måla in ett Ivar-skåp från IKEA i samma färg som väggen och ha leksaker i. Och sen gå i mycket grå och blå nyanser. Har ju så fina tavlor från Mrs Mighetto som går i blått och grått som kommer passa perfekt här. Kände iallafall att här ska det inte vara vitt! Och ja, jag är så nöjd och blev glad att även Sebastian tyckte det blev så fint:D
 
Vad tycker ni om väggfärgen? 
 
Tryck gärna på hjärtat om ni vill se mer renovering!<3 
 
Kram
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: NORRSKEN EMMA

Publicerad 2017-08-08 09:46:28

snyggt de blev!! =)

ha de bäst
kram

Svar: Vad kul att du tycker det!🤗 detsamma till dig! Kramis
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Nathalie

Publicerad 2017-08-08 16:50:37

Jättefint! Vi får försöka träffas med grabbarna snart igen 😊

Svar: Ja verkligen!! Vore jättemysigt!☺️
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Malin Slagbrand

Publicerad 2020-09-19 23:29:02

Vad heter väggfärgen? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela