Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Ett besök på Sahlgrenska

Publicerad 2017-08-22 18:36:28 i Gomspalt, Livet,

Idag har vi börjat vår roadtrip och semester med ett besök på Sahlgrenska med Espen. Han har gjort hörseltest, tittat så att rören sitter fint, pratat hos talpedagog och så har vi kikat i munnen hos kirurgen. Allt gick super duper och det är vi väldigt glada för!

I varje väntrum fanns roliga lekhörnor😍

Bubbisen blev väldigt ledsen när doktorn skulle kolls i öronen. Vi var tvungna att hålla fast vilket kändes så hemskt... Men det gick över snabbt som tur var! Efter det blev han belönad med bulle! Och DET var uppskattat!


Nu ska vi äta middag på Nonna här i Göteborg! Sedan krypa ner i sängen på Bellora. Hörs imorgon vänner!

Glöm inte att trycka på hjärtat om ni gillar inlägget😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela