Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Efter flytt kommer burgare

Publicerad 2017-08-17 07:08:46 i Livet, Mat är gött,

Igår gick ju flyttlasset från vårt hus till vår nya lägenhet. Vi hyrde in en firma från Skara som heter Westflytt som är grymma! Vi började strax efter 8 och var klara 16.00. Så det var mycket att köra! Men nu är det bara lite småskit kvar som vi ska ta hand om innan städet kommer in. Vi har lite bråttom idag. Senare idag ska jag på begravning och ta farväl av min fina moster ❤️


Men tillbaka till igår så var vi helt slut efter denna flyttdag och då kom förfrågan om vi ville käka hos Jennifer och Bekim och såklart vi ville det! Vi åt smarriga burgare!


Tips på förbaskat gott vin! Inget dyrt heller utan kostar 89:-! Det var verkligen så gott!

Vädret bjöd på strålande sol👌🏽

Mars och Snickers-glass är standard hos familjen Murati/Larsson 👌🏽


Tack snälla för igår. Gott och mysigt sådär en onsdag❤️

Glöm inte att trycka på hjärtat om du tycker om inlägget<3

Kommentarer

Postat av: Sriwanna Salomonsson

Publicerad 2017-08-17 11:22:54

Mumsigt med burgare!

Svar: Så gott!!
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Frida G Svensson

Publicerad 2017-08-17 15:01:19

hoppas begravningen var fin och hedrande! <3

Svar: Ja alltså den var så fin. En finare begravning får man nog leta efter<3
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela