Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

The Ritual of Dao

Publicerad 2017-04-12 11:02:00 i Skönhet,

Inlägget innehåller adlinks.
Vi har fått en Rituals-butik här i Skövde och jag har inte varit inne i den förrän i förrgår. Jag märkte att mina ben är så galet torra och min Bio oil är slut så tänkte att jag kunde testa nåt nytt. Jag fick hjälp att testa olika dofter osv och fastnade till slut vid denna. Det är en massage och kropps-olja. Jag smorde mig med den efter jag duschat igår och använde den på hela kroppen. Det försvann ganska mycket ur flaskan så den är inte jättedryg tyvärr. Men kändes ändå väldigt skön mot kroppen och doftar jättegott! Den kostar 150:- och finns bl a att beställa här! (adlink)

Kommentarer

Postat av: norrsken emmis

Publicerad 2017-04-12 11:20:37

kul att testa något nytt! =)

ha en bra dag
kram

Svar: Ja verkligen! :) Detsamma till dig! Kram
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-04-12 18:27:49

Älskar deras duschskum! ☺

Svar: Måste testas☺️ badar dock aldrig 😂
Lisa Jungqvist Larsson

Postat av: Emelie

Publicerad 2017-04-14 11:48:33

Det är inte för bad! :) utan typ en duschgele, påminner om rakskum för när du börjar dra den mot kroppen blir man helt vit & skummig! 😍

Svar: Haha oj ne nu såg jag att du skrev duschskum! Får jag testa😍
Lisa Jungqvist Larsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela