Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Piff på balkongen

Publicerad 2017-04-21 08:59:32 i Vårt hem,

I veckan har jag sandpapprat och oljat in vårt balkongräcke. Blev jättefint! Förut var det alldeles poröst och flisigt men nu är det lent, fint och insmort! Nöjd! Nu måste jag bara städa upp allt spill på rutorna hehe. Men det gör jag när det blivit fint väder igen tänkte jag. Har även lämnat in balkongskynkena på kemtvätt så att dem är fräscha till sommaren och till dem nya ägarna av huset:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela