Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Kusinhäng

Publicerad 2017-04-30 07:32:00 i Livet,

Igår morses åt jag och Espen frukost med hans faster Jennifer och hans kusiner Elton och Leona. Espen är helt frälst i Elton och går efter honom och tycker att han är så stor och cool på nåt. Sätt så himla gulligt!❤️

Helgen har änsålänge varit väldigt händelserik. Emma kom hit igår och hängde med oss på förmiddagen, vi åt middag igår hos Jennifer och Bekim med hans bror och hans tjej och alla deras barn. Sjukt trevligt! 
 
Min pappa frågade om vi ville med på brunch idag men vi sa att vi skulle chilla bara och tur var väl det då Espen fick krupp inatt.... han var väldigt glansig i ögonen och snorig igår och inatt kom det. Jag offrade mig och "sov" med honom i gästsängen. Han somnade och vaknade och somnade och vaknade i några timmar. Hostar och låter som en liten skällande hund och andningen är väldigt påfrestande💔 det som är bra denna gång är att vi vet bättre om hur vi ska göra med honom osv. Tex så öppnade vi fönstrena så att frisk luft strömmade in. Kommer bli sömnlösa nätter nu men sen blir det bra igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela