Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Avbokat bröllop

Publicerad 2017-04-24 21:35:00 i Livet,

Vet inte hur många som följt mig sedan jag la ut och sa att vi skulle gifta oss i Italien i sommar med vänner och familj? Iallafall har vi tagit det stora beslutet att avboka denna resa. Mycket var betalt och klart men det var många utgifter kvar också. Som vissa av er vet gifte vi oss i februari. Då var det drop-in på Bjertorp Slott. Vi visste att vi var tvungna att gifta oss hemma i Sverige innan Italien. Och ja, vi kanske gifte oss för tidigt. Men det var verkligen en så underbar och speciell dag att vi kände att det räckte gott och väl. Vi har pratat fram och tillbaka länge nu och sagt att det var den dagen som spelade roll. Det är dagen vi kommer minnas. Den handlade om mig och Sebastian. Make och maka.
 
Vi hade heller ingen aning om att vi skulle flytta när vi bokade allt detta och känner nu att vi vill lägga dessa pengar på vårt nya hem för att det ska bli så bra som möjligt. När vi diskuterade fram och tillbaka så la vi för och nackdelar mot varandra. Vi ställde frågan "Vem gör vi detta för?" och svaret blev vår familj och våra vänner. Och det är ju inte riktigt vad ens bröllop ska handla om. Så vi tog dem pinsamma, jobbiga telefonsamtalen. Grät hos min mamma innan jag ringde mina vänner. Var så rädd att dem skulle bli arga och besvikna. Men alla var hur gulliga och förstående som helst. Och det är jag evigt tacksam för. Vill tacka det företaget som hjälpt oss ända hit. Dem är grymma och jag är säker på att dem hade skapat vårt drömbröllop! Deras sida finns här och rekommenderas starkt! Vi är SÅ nöjda med vårt beslut och ett sten har lyfts från båda våras hjärtan.
 
Puss och tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela