Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Storköket och The barn

Publicerad 2016-07-31 13:28:00 i Mat är gött,

I Göteborg igår åt vi burgare på Stora Teaterns uteservering. Så stor och bra uteservering! Väldigt lugnt och skönt och vi kunde sitta och prata och mysa i mängder. Hamburgaren smakade bra och pommesen är sååå goda med örter och så på! Tryffelmajjon ska vi inte ens snacka om! Älskar ju tryffel! Ett litet minus bara för priset. En liten burgare, lite pommes och en dipp kostar liksom 180 spänn. Men det var mysigt så det var värt det! Jag som är lite neggo till en köttpuck som är mindre än brödet haha. Vill hellre ha lite tunnare och i hela brödet och kaaaanske lite utanför. Men det är bara jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela