Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

PW

Publicerad 2016-08-31 10:40:00 i Livet,

Igår tog jag och Lars en promenad genom stan och köpte med oss kaffe på vägen. Jag beställde även en Fitbit Surge som en present till mig själv! Det var ingen lång eller intesiv promenad vi tog men det var väldigt härligt att hänga med en kompis. Speciellt nu när tillvaron med lite sömn osv är ganska tung... Då får man försöka pigga upp en själv på andra sätt! Min enorma flexibilitet får ju alla på fall tex!
 
Bilder: Lars Toll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela