Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Hemma igen!

Publicerad 2016-08-27 09:30:00 i Bebis, Gomspalt,

Vi fick lämna Sahlgrenska i torsdags. Så himla skönt att komma hem. Dock har nätterna hittills varit så jobbiga. Vi turas om att bära på Espen hela nätterna. Som jag förstått det som är det sviter efter narkosen. Han sover jättedåligt och är så ängslig. När han vaknar och är ledsen är han helt okontaktbar. Jag har pratat med föräldrar som också varit med om samma och för dem flesta har det hållt i ungefär i två veckor. Eftersom Sebastian börjar jobba nästa vecka igen så gör det mig så orolig om jag kommer orka vara vaken hela natten och dagen. Hoppas det säpper snart iallafall så pojken och vi får vila lite. Känns hemskt att han typ drömmer mardrömmar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela