Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Hänt i veckan

Publicerad 2015-10-31 13:27:00 i Livet,

1. Försökte ta en selfie med magen. Blev typ 35 bilder och detta var den bästa jag fick till haha. Har för korta armar!
2. Hittade världens bästa pumpa hahaha. Tyckte den var rolig.
3. Hittade världens största AloeVera-dryck?! Jag gillar den med smak av mango så mycket!!
4. Bakade två långpannor med äppelkaka med karamelliserad mjölk i. Riktigt god!! MEN tanken var att jag skulle bjuda kunderna i butiken, men så var det lite kladdigt i botten av kolan så blev så fula rutor:( Men dem blev glada ändå!
5. KÖPT VÄRLDENS FINASTE JULGRAN!! I plast för Sebbe är "allergisk" mot riktigt gran. Jäkla eksembarn, hehe ne skoja. Hade inte velat bära ut en barrande gran från vår lägenhet ändå. Men denna har liksom "riktiga" barr. Inte utklippta barr liksom. Längtar tills jag får sätta upp den. När kan man tidigast göra det?? Första advent?
6. Mamma sitter och stickar massa raggsockar till bebis som är såååå fina!! I alpackaull också så att dem blir extra mjuka mot huden. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela