Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Smått och gott

Publicerad 2015-11-13 12:07:19 i Bebis, Lite annat, Livet,

Nu i veckan köpte jag en målabok för vuxna. Den hade så fina illustrationer! Köpte även till supertunna tuschpennor. Och jag säger då det, detta var det pilligaste jag gjort i hela mitt liv. Lättare är det att dra ett garnnystan genom en synål. Men då har jag att pyssla med iallafall i 10 minuter innan jag får panik och slänger igen boken.
Köpte även färska nya fina blommor. Mmmm älskar blommor. Plus att jag fick en bukett av Sebastians mamma när vi hade födelsedagsmiddag för Bekim. Så nu är det blommor överallt!
Hade kompisar över på lite spagetti bolognese<3 Vi spelade massa spel och hade så himla kul!
Gjorde glutenfria kakor igår. Dessa är så jäkla goda!!! Två av kompisarna som var hemma i onsdags är glutenallergiker och hade inget sött att bjuda på efter maten men nu jävlar har jag bunkrat upp!
Började även tvätta bebis kläder igår. Trodde inte att vi hade köpt så mycket kläder men vi hade visst en hel del haha. Så hila mysigt att gå genom allt faktiskt. Tvättade allt i neutralt tvättmedel utan någon doft. Skönt att tvätta ur onödiga kemikalier från tillverkningen trots att nästan allt är gjord på ekologisk bomull. Men måste kolla över storlekarna känner jag. Tråkigt om vi bara har 4 plagg i storlek 50 och bebis knappt har något att åka hem ifrån BB med haha. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela