Lisa J Larsson - Mat, bak och livets goda

Lisa <3 IKEA

Publicerad 2015-11-24 19:47:37 i Materiella ting, Vårt hem,

Ikea
 
Idag har jag och Jennifer varit på IKEA. Så himla nice att åka dit en sketen tisdag med kasst väder. Vi började med att fika för två preggos som vi är var ju såklart så hungriga efter en timmas bilfärd. Kladdkaka, lingondricka och en kopp kaffe. Vi var redo. Vi båda sa i bilen dit att "nee det är inget vi behöver eller något särskilt vi ska köpa". Sagt och gjort kom jag hem med två proppfulla påsar och lite till. Det var allt från stearinljus till toalettborste. Ny dörrmatta fick jag med mig också! Vi har haft vår gamla sedan vi flyttade in. Haha 1 1/2 år sen. Behövdes en ny fräsch? Mmm kanske det! Annars köpte jag nya ramar som var ubersnygga som jag ska försöka sätta egna fotografier i! Sedan bev det två nya set med påslakan, lite julgranspynt(vill inte ha klassiskt glitter så blev guldiga pärlor), två svarta korgar som jag skulle ha under vårt handfat för att få lite struktur på locktänger mm samt städgrgejer. Tro fan det att dem inte fick plats att stå bredvid varandra?? Fick improvisera med lite andra korgar vi redan hade hemma. Men till slut blev det faktiskt bra! Nu ligger inte allt huller om buller iallafall! Och just det ja! Hur mysig är inte babyfilten med en elefant på?!
Ikea by lisa-jungqvist on Polyvore

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen till min lilla bloggis! Mitt namn är Lisa Jungqvist Larsson. Bor i Skövde med min man och son. Mitt liv består av goda middagar, familjeliv och en och annan blombukett! Vi ska snart flytta från vårt fina hus för nya äventyr någon annanstans. Häng med vettja! Kontakt: [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela